maanantai 16. elokuuta 2010

Pelailua enne koulua, ja vähän jälkeenkin!

Noin se vaan starttas se koulukin, mutta ei siitä sen enempää! :D

Kuten jo parissa aikasemmassa postauksessa on tullut ilmi, olen nyttemmin pelannut melkoisen paljon Dragon age originssia. Siihen tuli kuitenkin muutos eilissä iltana, sillä paloi kyseiseen peliin totaalisesti hermot! Inhoan peleissä vaikeita loppuvastuksia, ja ne saa minulla yleensä veren kiehumaan, ja niin kävi nytkin! Eihän se vastus nin mahdoton olisi tietenkään jos varusteet olisi hitusen paremmat, kavereiden varusteet olis hitusen paremmat, ja varsinkin potoineita olisi tarpeeksi! Varsinkin jälkimmäinen ottaa pattiin pahemman kerran. Varusteet itselläni on melkein parhaat jotka voi, joten niitä en voi syyttää, mutta kumppaneiden vajaan kehityksen takia olen ongelmissa, ja varsinkin varusteet on erittäin puutteellisia, joten kaverit kuolee parin minuutin taistelun jälkeen, ehkä jo minuutin. Itse saan pääkältä mätettyä hiellä ja tuskalla elämät puoleen väliin, jolloin tulee välivaihe, ja pääkkä pitää taukoa ja kimppuun hyökkää rivihirviöitä, mutta koska niitä on niin helkutisti, ja potoineita niin vähän, en voi mitenkään itse päihittää niitä! Ja koska systeemi on tehty hölmöksi, en voi palata kartalle ja mennä ostamaan lisää potoineita, jolloin pärjäisin ja voisin jopa läpäistä pelin! Samperi että se ärsyttää, en todellakaan jaksaisi pelata koko peliä uudestaan pelkästään sen takia!

Siksipä siis olen hermoja säästääkseni vaihtanut peliä. Olen tänään ennen ja jälkeen koulun pelannut taas Skate 2:sta. Ja pakko myöntää että olen jälleen nauttinut, se on vaan niin hienoa aina kun onnistuu! Mutta nyt alkaa siinäkin jo tulemaan hankaluuksia, sillä tänään suoritin paljon tehtäviä joissa olen ollut pitkään jumissa, mutta jotka olen kuitenkin tiennyt pystyväni hyvänä päivänä tekemään. Ja koska ei ole tullut enää uusia tehtäviä, paitsi aina sellaisia jotka olen pystynyt suoraan tekemään, on nyt jäljellä enää kaikista vaikeimmat tehtävät, ja ne vaan tuntuu sellaisilta joita en millään saa suoritettua, joten sekin meinaa jo alkaa turhauttamaan! :/ Mutta koska skeittaus kyseisessä pelissä vaan on niin siistiä, sitä jaksaa aina yrittää!

Saas nähdä miten huomisen koulupäivän jälkeen jaksaa pelata! Mutta kyllä kuitenkin huomenna aion hitusen pelata, joten tarkoitus olisi tänne sitten taas päivitellä tuloksia! :) Mutta jos en huomenna pelaile, niin en sitten tännekkään enää päivitä mitään ennen lauantaita, sillä keskiviikko päivällä lähdetään koulussa pikkuselle leirille, joka kestää lauantaihin, joten siksi ei siis tule pelailtuakaan! :)

Mutta nyt menen nukkumaan että huomenna jaksaa opiskella ja pelata! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti